Het verhaal van onze klant Hannie

Home » Het verhaal van onze klant Hannie
Van: Stijn
25-06-21

Het verhaal van onze klant Hannie

 

Al een poosje had ik pijn bij het lopen. Ik kocht een paar goede schoenen maat 38 van Meindls. Ik wist dat dit een goed merk was, want deze had ik eerder gehad.
Toch bleef ik met pijn lopen, ik kocht viltenpantoffels van een goed merk via internet en die zaten ook al niet lekker. Ik zag een botje uit mijn voet steken en ging naar de huisarts. Deze bekeek mijn voeten en zei: “koop maar wat zooltjes bij de drogisterij, dan heb je wat ondersteuning”.
Thuis zei mijn man, nee je gaat naar Schutrups, want zij hebben goede apparatuur om je voeten op te meten. Zijn dochter en haar gezin gaan ook altijd naar Schutrups.
Zo gezegd, zo gedaan. Toen ik bij Schutrups was hebben we geoefend op de loopband en op de glasblazerij gestaan. Ook werd er een analyse gemaakt via de iPad, zo kon de orthopeed alles controleren.
Ik dacht, het valt misschien wel mee. Je moet jezelf niet aanstellen.
Toen ik de steunzolen mocht komen halen pasten ze helaas niet in mijn goede Meindls.
Ik werd op een plankje gezet en mijn voet bleek 1,5 maat groter geworden.
Dat vond ik niet fijn, maar je kon het toch niet veranderen.
De verkoopster hielp mij en was erg vriendelijk. Dat gaf mij weer een beter gevoel.
Uiteindelijk ging ik met goede schoenen naar huis. Ik loop inmiddels al een paar maanden met volle tevredenheid op mijn nieuwe schoenen.
Aankomende vrijdag ga ik weer om te controleren.
En weet je wat ik ook zo fijn vond? Een telefoontje of de schoenen en de zolen wel bevielen door Erik de podoposturaal therapeut . Dat maak je ook niet vaak mee.

Open chat
Hulp nodig?
Schutrups
Hallo, Hoe kunnen wij jou helpen?