Ruilen en retourneren

Heb je een bestelling gedaan op onze webshop en wil je deze retourneren of ruilen? Dat mag! 

Hoe stuur ik een artikel retour?

Ongedragen artikelen mogen binnen 30 dagen aan ons geretourneerd worden. Dit kan per post. In dat geval komen de kosten van het retourneren voor rekening van de klant. De artikelen mogen worden geretourneerd naar: 

Schutrups Exloo
Zuiderhoofdstraat 13
7875 BW  Exloo

Retourneren kan ook kosteloos in de winkel van Schutrups Exloo. In dat geval moet het meegeleverde retourformulier goed worden ingevuld en meegenomen. 

Voorwaarden retourzending

  • Het artikel wordt binnen 30 dagen na aankoop geretourneerd 
  • Het meegeleverde retourformulier is zo volledig mogelijk ingevuld -> Download retourformulier
  • Het artikel is in de originele staat en compleet
  • Het artikel is niet gebruikt of gedragen (passen is uiteraard toegestaan)

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling? 

Wanneer wij de retourzending hebben ontvangen, storten wij het volledige aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terug via de betaalwijze waarop de bestelling is gedaan. 

Kan ik een artikel ruilen?

Het direct omruilen van een artikel is mogelijk. Om het gewenste artikel te ontvangen kun je het pakket naar ons terug zenden. Wanneer je het retourformulier goed invult en duidelijk aangeeft dat je een artikel wilt ruilen, sturen wij het gewenste artikel naar je op.

Garantie

Wanneer een artikel beschadigd of defect is, kun je contact met ons opnemen via webshop@schutrups.nl. Om je klacht zo goed mogelijk te verwerken geef asjeblieft zo veel mogelijk details door over het defect. 

Is het zichttermijn van 30 dagen verlopen, maar gaat het product kapot terwijl je het normaal gebruikt* hebt? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. In dat geval kunnen we zo snel mogelijk kijken naar een gepaste oplossing. 

*Onder normaal gebruik behoort ook het juist onderhouden van schoenen. Wanneer de schoenen niet goed worden onderhouden, kunnen de schoenen sneller kapot gaan. In dat geval kan er geen aanspraak worden gedaan op garantie. 

Is jou vraag niet beantwoord? Bij onze veelgestelde vragen geven wij misschien wel antwoord op jou vraag! 

Wanneer je de bestelling voor 16:00 hebt geplaatst verzenden wij het dezelfde dag nog! We doen altijd ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Sommige bestellingen kunnen langer duren vanwege factoren buiten onze controle, zoals weersomstandigheden of vertragingen bij de vervoerder. Als je niet zeker weet wanneer je je bestelling kunt verwachten, neem dan gerust contact met ons op om te vragen naar de actuele levertijd. We zullen ons best doen om je zo snel mogelijk te helpen.
Het zoeken van artikelen kan op meerdere manieren, zoals de zoekbalk aan de bovenkant van de website. Je kunt ook artikelen zoeken via het menu.
Nee, de prijzen van de artikelen in onze winkel en op onze webshop zijn gelijk en zijn inclusief BTW.
Op het moment dat je bestelling word verzonden ontvang je van onze vervoerder altijd een verzendbewijs in je e-mail. In deze e-mail staat een link waarmee jij de bestelling kunt volgen.
Bij Schutrups heb je de keuze uit verschillende betaalmogelijkheden, bekijk ze via https://schutrups.nl/Footer/Klantenservice/Betaalmogelijkheden/
De bezorger biedt de bestelling aan op het afleveradres. Mocht je niet thuis zijn bij de eerste bezorgpoging, dan ontvang je hier altijd een bericht van. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus, via de Track & Trace link of via mail. Zij laten je weten wat de status van je pakket is. Zij laten je dan weten met een van de volgende 3 opties waar je bestelling is: Ze komen de volgende dag terug; De bestelling ligt bij de buren; Of de bestelling ligt bij een afhaalpunt.
Onze standaard levering is in de meeste gevallen GRATIS, zolang je voldoet aan de minimale bestelwaarde van €50,00. Retourkosten worden niet door ons vergoed. Je kunt je bestelling wel kosteloos terug brengen in de winkel.
Ongedragen artikelen kunnen binnen 14 dagen aan ons worden geretourneerd, dit kan per post. In dat geval komen de kosten van het retourneren voor rekening van de klant. De artikelen mogen worden geretourneerd naar: Schutrups Exloo, Zuiderhoofdstraat 13, 7875 BW Exloo. Retourneren mag ook kosteloos in de winkel van Schutrups Exloo. In dat geval moeten de meegeleverde formulieren ingevuld worden meegenomen.
Whatsapp chat
Schutrups
Schutrups
Hallo, hoe kunnen wij je helpen?
Hallo, we zijn momenteel niet beschikbaar, maar zullen je bericht zo snel mogelijk beantwoorden. Op werkdagen zijn wij bereikbaar tussen 8:00-18:00u.
whatspp icon whatspp icon